Bende geçen gün artık süpürmekten bıkıp gittim karcher aldım teknosadakiler onu önerdi. İki gündür çalıştıyoruz, oğluma eğlence çıktı, gayet güzel süpürüyor siliyor şu an için memnunuz çok büyük kolaylık gerçekten de :) mutfağım fayans ve geniş alan olduğu için oraya mopla sildirdik çok güzel siliyor. Çöp boşaltma hazneliyi şu bakımdan tavsiye etmediler torbasını dolduktan sonra yenisiyle değiştirmek gerekiyormuş o da sürekli bir maliyet olur size dedi ve mantıklı geldi, zaten ufacık bir haznesi var işi bittikten sonra çıkarıp dökmesi çok basit.