fasulye_35 Fatmanur12345 haftaya kesin duyarsın 6+3 de kalp atışını duymuştum ben karından ultrason la
sacmalamakizim Fatmanur12345 Pazartesi belki duyarsın o zaman, cihazdan cihaza da değişiyor özele gidersen duyarsın, devlete gidersen de duyarsın ama çok az duyuluyor. 😊
Fatmanur12345 sacmalamakizim devlet hastanesi hemen evimin yanı özel baya uzak bize bende tek çıkamam eşimde çok izni olmuyor mecbur devlete gideceğim insallah duyarım 😍
Fatmanur12345 Yasminelaaa hemde çok memnunum Tuba Şeyma yavuz bekar doktorum o kadar iyi o kadar iligili 😍
Yasminelaaa Fatmanur12345 ben oraya gıtmeye cesaret edemedım bende 6+3deyım herkes ıyı degıl falan dedi o yüzden tıp fakültesıne aldım
Fatmanur12345 Yasminelaaa çok iyi bir doktor canım tavsiye ederim çok ilgili çok kibar nazik davranıyor