Fatmanur12345 Dün betam böyleydi keseyide gördük çok şükür haftaya tekrar gel dedi 19 Ağustos randevu aldım kalp atışı duyulur mu sizce
sweetmom_ Fatmanur12345 duyulur inşaallah. Ben keseyi gördükten 2 hafta sonra gittim doktorum sık sık ultrasona girmemi doğru bulmadı çünkü. Bence duyarsın sağlıkla gelsin minnoş 🤲🏻💐💐
Fatmanur12345 fasulye_35 dün 6 hafta 2 günlük dedi doktora haftaya 19 ağustosta 7 hafta 5 gün olucaz karindan keseyi gördüm ilk korkmuştum göremem diye
fasulye_35 Fatmanur12345 haftaya kesin duyarsın 6+3 de kalp atışını duymuştum ben karından ultrason la
sacmalamakizim Fatmanur12345 Pazartesi belki duyarsın o zaman, cihazdan cihaza da değişiyor özele gidersen duyarsın, devlete gidersen de duyarsın ama çok az duyuluyor. 😊
1tosbikannesi Fatmanur12345 daha çok küçük kalp atışını duymak için genelde vajinal ultrasonla bakıyorlar ilk kalp atışı duyulduktan sonra da normal ultrasona geçiyor doktorlar
Fatmanur12345 Fatmanur12345 kızlar ikiz mi ayyyy istemem çok zor vallahi benim kardeşlerim ikiz çok zor