Guneyinannesi1 canım okbnin her türlüsünü yaşadım, anksiyetin (panik atağin) kralını gördüm. İzzet Güllünün videolarında telkin yöntemi var onu mutlaka yap başta zor geliyor ama işe yarıyor. Beyhan Budak mutlaka dinle. Ve ilaçlarını iyileşmeden, doktorun onayı olmadan bırakma istersen kaç kilo olursan ol ruhun iyileştimi emin ol verirsin kiloları ve her aklına gelince yuksek sesle bu dusunceler bana ait değil de (ben artık okb ile yaşamayı ögrendim doktorum bilinçli bir okbsin sen diyor panik atak zorlarsa zorluyor oda cok nadir) dini, temizlik, surekli dusunme (olumsuz) , kendine veya baskasina zarar verme vs vs hepsini tattim ve sana şunu söyliyim KORKMA okb hastaları mükemmelliyetci ve yuksek merhamete sahip insanlarmiş ve dusundugu kotu dusunceler ve eylemleri gerceklestiremezlermis cnku zaten ondan aşiri derece korktugu icin beyin tepki verirmis