Kızlar çok ağır bir şekilde atlatıyorum kilo alımı oluyor ilaçlar ile o yüzden bıraktım ilaçları gitgide artıyor bu durum .Sorum şu aslında örneğin bir olay yaşıyorum o olay mesela ne niyetle yaptığımı biliyorum fakat içimdeki sesin o niyetle yapmadığımı söylüyor ve kötüye yoruyor artık olayın gerçeklik algısını unutuyorum gelen düşünce gibi düşünmeye başlıyorum hayır ben öyle bir şey yapmam diyorum ama yaptım gibi hissediyorum yani oturuyorum gün boyu olan şeyleri düşünüp kontrol ediyorum doğrusunu bilmemde ikna olmuyorum kendimle şüpheye girip emin olamıyorum ve bu beni çok zorluyor aşamıyorum Dr yazınca okb etkisi düşünce ile kontrol ediyorsun diyor kapıyı kontrol etmek gibi ama inanmıyorsun tekrar gidip bakıyorsun o kapıya kilitli ama inanmıyorsun senin yaşadığında böyle bir şey ama düşüncesel dedi çok kötü durumdayım kendiliğinden aşmak istiyorum siz nasıl baş ediyorsunuz ?