kindacute Elif380 Emzirdiğiniz ve yeni doğum yaptığınız için idrar testleri yanıltabilir, hala hormonal olarak stabil değilsiniz adet gecikmesi çok normal. Uzun sürerse kan testi verin derim boşa stres yaşamayın
Julideniz Ya bişey soracagım ben doğum kontrol ilacı kullanıyorum sürekli olanlardan ilaçta 5 6 tane varken regl oluyordum bitti iki gün daha geçti hala olmadım evde test yaptım cıkmıyoda hamile olma şansım varmıkı
BetulSahin5444 Elif380 Benimde sat 6 temmuzdu tam kızlar büyüdü çalışırım derken bizim üç numara selamın aleyküm dedi 🤭Bence test yapin
senatss BetulSahin5444 be şmde sat 7 temmuz ve hala da olmadım cuma günü kan verdim negatif çıktı hala da gelen giden yok çarşamba günü de kadın doğuma gidicem içim içimi yiyor
senatss BetulSahin5444 valla çarşamba günü gidicem çok net o gün ne var ne yok anlarım diye düşünüyorum 😔