Elif380 4 temmuzda regl oldum hala olmadım 34. Gün olmam gerekiyordu bebek düşünmüyorum ama hamile olma ihtimalim varmıdır acaba test yapsam çıkar mı geç döllenme vesaire olmuş olabilir mi
kindacute Elif380 Emzirdiğiniz ve yeni doğum yaptığınız için idrar testleri yanıltabilir, hala hormonal olarak stabil değilsiniz adet gecikmesi çok normal. Uzun sürerse kan testi verin derim boşa stres yaşamayın
BetulSahin5444 Elif380 Benimde sat 6 temmuzdu tam kızlar büyüdü çalışırım derken bizim üç numara selamın aleyküm dedi 🤭Bence test yapin
Fatmanur12345 Elif380 öyle bisey yok canım herhangi bir saatte yapabilirsin ben akşam yapmıştım çıktı
Elif380 Fatmanur12345 fotoğraf yükledim var mı sizce yaa bebeğim de çok küçük daha 5 aylık ve büyük oğlumda var 4 yaşında
saranin_anasi Elif380 evet var benimde son reglim 2 temmuz olmuştu reglim 4 gun gecikti test yapdim benimki ikinci çizgi kip kirmiziydi
Mutlu33 Elif380 Bencede var. İlk zamanlarda benimde böyle silik çıkmıştı test kuruyunca biraz daha netleşir
Mutlu33 Elif380 hakkınızda böylesi hayırlıymış. En sağlamı kan testi bi onu verin. Rabbim yardımcınız olsun bebeğiniz çok küçükmüş daha.