Değerlerinizde bi şey gördüğü için değil de haftanız ilerledikçe kramp ağrılarınız olmasın diye vermiştir magnezyumu. Ben daha en başından kullanmaya başladım doğurana kadar da devam dedi doktor. İlk zamanlar yerleşme ağrılarım oluyordu adet sancısı gibi onları bile kesti hiç ağrı sancı hissetmedim. 25. haftadan sonra da kramplar başladı uykumda bile kramp giriyordu bacağıma onlara da iyi geldi ilacın yanında maden suyu semizotu falan tüketiyordum hatta. sizin de yakında başlar muhtemelen önlem almış doktorunuz yani