İyi geceler kızlar bu hafta tansiyonum yüksek çıktı tek yumurta ikiz gebelik protein kaçağı da var hastane de kaç gün yatırıyorlar biliyor musunuz küçük kızım var bensiz pek durmuyor da bu şekilde yatıp takip alanlar var mı tansiyon ilacı verdiler mı sonuçlara göre