selencinaar Tugba1310 3-4 içmeye özen gösteriyorum çünkü içmezsem direk enfeksiyon olur idrar yollarım🫤
Kubraalp67 Yasss11 limonlu soğuk su içerseniz mide bulantısınız geçer çok çekmiş biri olarak önerebilirim iyi geliyor mideye.
Kubraalp67 Yanımda damacana ile geziyorum desem yeridir bir de çok buz yiyorum o da su yerine geçiyordur 😅
H-ckerana 3-4 lt kesin içiyorum tuvaletten çıkamıyorum.Ama elimde değil en iyi gelen şey buz gibi su 🤤
Kubraalp67 Tugba1310 valla hiç zararını görmedim hatta eşim doktoruma şikayet etti buzla geziyor diye doktor bebeğe bir zararı olmaz sen hasta olursun dikkat et dedi.
Kubraalp67 Yasss11 benim ilk aylar kışa denk geldi o zaman beni biraz da olsa rahatlatan limonlu soğuk su idi. 28. Haftaya geldim hâlâ ara ara bulantı kusma oluyor maalesef ki.
Birbebekannesi01 Tugba1310 hiç takip etmiyorum ama tahminen 2 litreyi buluyodur aklıma geldikçe içiyorum sonra hooop tuvalete 😂