DeryArenn Kızlar siz hastanede dağıtmak için ne yaptınız yada yaptırdınız ben magnet yaptırdım açacaklı yanına başka bisey daha istiyorum karar veremedim ?
Tgyh DeryArenn keçe bebek olabilir magnetten çok sevimli oluyorlar benim yaptırdığım yerde vardı dolap hesabı elnhome bakın isterseniz
Mrvmrvmlh Ben Magnet yaptırdım bi kutu çikolata kolonya götürcem başka ne olabilir ki bende burada bekleyim ☺️
chrysanthemum Kolonya ıcın fısfıs sıseler aldım emınonunden kendım doldurdum cipso cıcek ve kurdeleyle susleyecegım fikir olsun😇
Hvvnrsvr Hvvnrsvr kolonya yanına da böyle çikolatalı ikramlıklar hazırladım ben Magnet yanına da yapılabilir 🥰 ben hastanede vermeyi düşünmüyorum eve gelsinler evde alsınlar hastanede daha rahat olmak adına
HmerveK DeryArenn Ben tema vakfından magnet yaptırdım. Ayrıca kedi ve köpekler için mama paketi hazırlayacağım☺️ arkadaşım da kolonya hazırlayacağını söyledi. Umarım yetiştirebilirim.
Leylus DeryArenn ben kendim yaptım canım hiç aklımda yoktu.kutu yaptım içinde mum çikolata Türk kahvesi birde ayrı kurabiye yaptım jelatinledim.Foto nasıl atılıyor atmak istiyorum aslında 😍
Evrimnbe DeryArenn anahtarlık yaptıracağım çünkü herkes kullanıyor hem hatıra olur bir de çikolata sadece çikolata paketinin üstüne adını yazdırıcam anahtarlığı herkesin kullanabiliceği model de düşnüyorum🙂