fasulye_35 Kızlar bugün doktora gittim yüksek ihtimalle kız dedi nedensizce hep erkek hissettim sanırım burda herkes erkek dediği için😂ultrason atmıştım ve herkes erkek demişti sizce küçük mü daha
Mervealya1992 fasulye_35 bu haftalarda kesın ve kesın bacakları acık degılse değişmenolasılıgı col yuksek
Nazgrr Bu haftalarda doktor bana da kız demişti 17 haftamda erkek olduğunu öğrendim 😬 Sen yine de alışverişe erkenden başlama bir sonraki kontrolünde netleşir
fasulye_35 Nazgrr özel mi demişti devlet mi ? Baya kesin konuştu ya sizde de öyle konuştu mu net kız demiyor ama yüksek ihtimalle diyor 😂
Nazgrr Özelde takip oluyorum. Bu haftalarda zaten net söylemiyorlar tahminde bulunuyorlar. Çin takvimine baktın mı orada ne gösteriyor ?
fasulye_35 Nazgrr anladım devlet ultrasonları yanıltıyor biraz net değil ondan sordum çin takvimine inanmıyorum ya ilk bebişimde yanlış çıkmıştı en iyisi dediğiniz gibi iki üç hafta daha bekleyeyim
Aslaninannesi_ Canım bende öğrendim ikili teste girdim doktor baktı ben tahmin etmem görürsem söylerim dedi inceledi erkek dedi hayırlı olsun dedi
Aslaninannesi_ melike81_ Melike hanım siz haber edersiniz kız demiştiniz ama bebiş erkek çıktı haberiniz olsun 🙏🌺
[silindi] Aslaninannesi_ @melike81_ banada kız demiştiniz bugün doktorum erkek dedi sağlıklı olsun inşallah sadece haber vermek istedim
Aslaninannesi_ KubraYksl1 doktorun cihazı iyiyse görür ben bugün 12+1 deyim doktora tahmininiz bar mı dedim tahmin değil görürsem söylicem dedi baktı erkek dedi direk
arsveuras KubraYksl1 11. Haftada bile görüyor bazı doktorlar . Benimki bir şey demişti ama asla net değil tahmindi bakalım cuma yine gideceği. M
Sara-571 Benimde 14 +3 de yüzde 90 erkek dedi kız hissediyordum kızdan erkeğe dönüyorda erkeksen kıza dönen var mı
Suleozcnkrkmaz Sara-571 Benim 11.haftada çok net erkek dendi 1 hafta sonra kesin kız oldu. Bebeklerin o haftalarda klitorisi şişkin olduğu için erkekle karışabiliyormuş. Ve ben fetal dna yaptırdım artık kesin kız
fasulye_35 Sara-571 benim ilk bebişe de erkek demişlerdi sonraki kontrolde kız dediler kızım oldu değişebiliyor az bir ihtimal de olsa