Leylaaa_46 bizde de kan uyuşmazlığı vardı zeynepkamil Hastanesinde takipliyim doktor kan tahlili yaptı kan tahlili sonucum negatif çıktı sonucu daha görmeden iki gün sonra gelir acilden kan Uyuşmazlık iğnesi yapacağım der iğneni vurursun dedi ben de doktora söyledim acilden tahlil yapalım dedi tahlili yaptırmıştım dedim onlar da direk iğneyi vurdular ücretsiz bir şekilde bazı doktorlar doğumdan önce gerekli bulmuyorlar kan tahlil sonucuna göre yani negatifse zaten bu iyi bir şey doktor vurmak istemezse vurmaz doğumdan sonraya bırakır ama bazı doktorlar da her ihtimale karşı hamilelik esnasında da vuruyorlar yani bu tamamen doktora kalmış bir şey ama devlet hastaneleri bu iğneyi ücretsiz bir şekilde yapıyor boşu boşuna özele gidip ücret ödemenize gerek yok yani ben acil üzerinden yaptırdım acil yapıyor diye biliyorum siz de bir hastanenize sorun isterseniz