Kumrukuss58 ben çatı muayenesinde neredeyse hiç hissetmedim bile. Ama şunu söyliyim, normal doğum için suni sancı aldım saatlerce, sancıya 3 gün olsa dayanırdım ama muayenelerle beni bıktırdılar, 5 dakkada bir açıklık muayenesi yaptılar, devamlı nstye bağlı şekilde durdum, yataktan kalkmama bile izin vermediler. Açıklık 8 cm oldu ama bebek kanala girmedi. Artık muayenelerden o kadar bıktım ki hemen sezaryeni kabul ettim. Acaba beni sezaryene yönlendirmek için mi böyle yaptılar yoksa olması gereken bu muydu bilmiyorum. Bu şekilde olmasaydı, en azından duş almama ya da yürümeme müsade etselerdi dayanılmayacak bir durumda değildim diye düşünüyorum.
Benim için önemli değil bu arada ha vajinal doğum ha sezaryen. Önemli olan sağ salim doğurmaktı. O yüzden sezaryen teklif edilince direkt kabul ettim.