Kumrukuss58 çatı muaynesi normalde bu kadar sizi inletecek bişey değil , ki normal doğum günü belki 50 kere gelip tuşe atıp gidiyorlar ebeler, 2 parmak bakılır zaten , sanırım doktorunuzun eli baya ağır nazik davransaymış keşke hemen sezeryan demek üzücü farklı bi doktor mu baksanız ki