nur-can621 elbette öyle haklısınız çoğu meslek için durum böyle.herseyin içi boşaltıldı, eğitimli olmak ile vasıfsız olmak eş oldu. Ancak hemsirelik suanki politokalar gereği “milletin hizmetkarı ” olarak görüluyor.dusunsene darp ediliyorsun ,hakarete ugruyorsun ve dava etsen hiç bir şey çıkmıyor ceza almıyor.sen yine aynı yerinde çalışıyorsun yerini bile değiştirmiyorlar.sikayetci olduğun adam seni eliyle koymuş gibi buluyor. İnsanların kahir ekseriyeti aşırı şımarık, bize suratsız derler ama hastalar da evde göremedikleri ilgiyi bizim gostermemizi istiyorlar.kocasi hemşireye bağırdı diye mutlu olan kadın var ya.ah ah 2 gün sadece otursanuz gözlem yapsanız öyle analizler çıkarırsınız ki toplum adına…Bu yüzden ben çok mutsuzum oysa ne hayallerle başlamıştım mesleğe.