iremm00 nur-can621 ben eczaciyim, güvenlik gorevlisiyim, tıbbi sekreterim fkfjf ama evliyim bacım eşim bayiliyor calsicam diyince
Eluskonunannesi Sosyal Bilgiler Öğretmeniyim 12 senedir aktif mesleğimi yapıyorum ve işimi çok seviyorum 🌸 kasaba okulunda çalışmak bunda etkili olabilir tabi 😁
MerveA2020 nur-can621 Sınıf öğretmeniyim 🌸 Yıllardır özelde çalıştım şimdi ikinci bebik geliyor bir süre ara vereceğim 🥹
Cosimaniehaus Endoplazmik hocam gerçekten okul öncesi ve sınıf öğretmenlerine saygım arttı 😅 bezdim 1 yılda, küçük yaş grubu benlik değilmiş hiç.
nur-can621 Glm çevremde ingilizce öğretmeni olan kişiler memnun çocuklu arkadaşım özel ders veriyor yüz yüze ve online normal öğretmenlikten daha iyi diyordu
Rumay nur-can621 hemsireyim ve artık severek yapmıyorum işimi.suan doğum iznindeyim ve hiç özlemedim. Bu dönemde hemsirelik yapmak köleliktir. maddi manevi karşılığı yok,can güvenliği yok,saygınlık yok.
nur-can621 Rumay bu söylediğiniz çoğu meslek için geçerli sebebi okumanın değersiz kıymetsiz hale getirilmesi insanlar yıllarca iyi bir eğitim alıp sonucunda var yok arası bir maaşla çalıştığı için mutsuz
huysuz__ Kubra6694 7 sene bitti , 2016 şubat atamasıyım, 9 ay aylıksız memur iznine çıktığım için kıdem kademem durdu o süreçte . Siz nerde görev yapıyorsunuz hocam, İstanbuldayım ben😊
Glm nur-can621 ingilizce öğretmeniyim, maalesef emeğimin karşılığını almadığım için mesleğimi bırakıyorum
arnka_mommy Glm tabiki gönül ister emeğimizin karşılığını alalım fakat yetiştireceğimiz güzel nesiller emin olun karşılıktan daha büyük benim için çocuklarımın kalbine dokunmak onları fidan gibi büyütmek işlemek bana iyi ki öğretmenim dedirtiyor saygı duyuyorum düşüncenize ama bir de bu açıdan bakın 🫠🌸
Myrtle nur-can621 8 yillik ogretmenim :). Meslegimi seviyorum kizima bakmak icin 1 2 sene ucretsiz izin alacagim bakalim nasil gececek gunler ☺️
Sevin21 senaall aa bnde hemşireyim. Şuan bebis büyütüyorum ikincide yolda herhalde uzun süre çalışmam😁
senaall Sevin21 cidden ben de nasip olursa ücretsiz izin almayı düşünüyorum evde olmak güzelmiş çalışmayı hiç özlemedim 😅
Kubra6694 huysuz__ ya çok memnun oldum 🌼 ben Kayseri’de öğretmenim. Benim de 7 sene bitti bende 2016 kpss ile atandim.