SenHepMercimekOlarakKalacaksin özel sektörde beyaz yaka olarak çalışıyorum. cumartesileri çalışmadığım için günde 10 saat işyerindeyim, 9 saat çalışmam var. Haftalık baktığınızda günde 7,5 saati aşmamış oluyor. Çalışma saatlerim o yüzden değişmedi. Ayda 1 kere muayene için hakkımız var evet bana kullandırıyorlar. Hatta ben bimiyordum ilk başta sabha işe gelip öğleden sonra doktora gitmiştim beni uyardı İK’daki abi, tüm gün ücretli izinli sayılıyorsun boşa gelme bundan sonra randevun olduğunda diye. Bir de ben hamileliğimi 3 aylık olduğunda söylemiştim, doktorumdan rapor vs isteniyor mu diye sorduğumda gerek yok biz istemiyoruz 32.haftanda bir tek çalışır/çalışamaz raporu şart onun harici kanıtlamana gerek yok dediler bana