10+6 haftalik hamileyim kizlar. Bu isyerimde 3 yildir calisiyorum. Henuz yoneticilerime hamile olduğumu soylemedim. Hamile kadinlarin yasal hakları oldugunu biliyorum ama bu haklar gerçekten uygulaniyor mu? Mesela “hamile kadinlar gunde 7 bucuk saatten fazla calistirilamaz” yaziyor. Sizler erken cikiyor musunuz isten? Eger oyleyse 1 saat 10 dakika erken cikmam lazim her gun. Ya da “ayda 1 kez rutin kontrollerde ucretli izin kullanabilir” yaziyor. Bu hakkinizi da kullaniyor musunuz? Tabi bunun icin hamile oldugumuzu kanitlayan bir sey gostermemiz gerekiyordur. Ben henuz soylemedigim icin boyle bir hakkim yok. Siz ne yapiyorsunuz merak ediyorum 🙏🏼💙