Merhaba hanımlar 22 haftalık hamileyim hemen hemen 1 haftadır karnımın alt kısmında ve sağ boşluğumda şiddetli ağrı oluyor ara ara belimden kasığıma vuruyor karnım düşücek gibi hissediyorum o ağrı esnasında. Bazen adım attığımda saplanıyor ağrı yürüyemiyorum neden olur acaba yani korkmam gereken bir durum mudur acaba bebeğin hareketlerini hissediyorum yarında kontrolüm var kontrol günüm yakin diye bekledim ama ağrı gecmeyincede korkmaya başladım 😥