Sedadvc Rumay Olmasa da oluyormuş. Meğer ne çok vaktimi alıyormuş. İnsta olmayali işlerimi yetiştirmeye başladım. 😂 Tek derdim iş kurmayı düşünüyordum. Hangi platformdan yapsam diye araştırıyorum şimdi.
senaall Ben bi dns ayarlarını değiştirip girdim herkes orada cidden kimsenin umrunda değil 😂 sonra korkup düzelttim vpnyi de korkumdan indirmedim ama canım sıkılmaya başladı elim hep oraya gidiyor inşallah açılır en kısa zamanda
senaall Birisi00 burda görmüştüm iPhone’da oldu androidde bulamadım ama iPhone ise telefonunuz yazayım çok güvenilir değil dediler bir de
Aysegul0000 Herkes giriyor bence de yani kızımın okuluna kadar tüm öğretmenleri benm arkadaşlarım hepsi paylaşım yapıyor. Ben bi 5 dk değiştirip baktım . Geri dns yi düzelttim hemen
Birisi00 senaall İPhone telefonum görsel atarsanız daha iyi olur. Dün birkaç tane numara denedim Olmadı
senaall Birisi00 görseli silmişim ama Wi-Fi ayarlarından dns ayarı değiştirde otomatik oluyor onu elle yapıp mevcut DNS’ye 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 ekledim bende oldu dediğim gibi sonra güvenilir değil falan yazmışlar diye korktum düzelttim ben
Pelinaltnl Hurim giriş yaptığınız wifi de altlarda dns bağlantısı var normalde otomatik yaziyor siz Manuel veya statik bende statik olarak belirtilmiş oraya basıp 1.1.1.1 yazdım kaydettim giriş oldu daha sonra tekrar otomatiğe alarak nor.al ayara donebilirsiniz