Hurim giriş yaptığınız wifi de altlarda dns bağlantısı var normalde otomatik yaziyor siz Manuel veya statik bende statik olarak belirtilmiş oraya basıp 1.1.1.1 yazdım kaydettim giriş oldu daha sonra tekrar otomatiğe alarak nor.al ayara donebilirsiniz