Yeter1431 Tuana4420 merhabalar bende bebeğimi sizin gibi sebebsiz kaybettim 17 hafta bu gebeliginizde kan sulandırıcı kullanıyor musunuz veya başka bir önlem aldınız mı?
Tuana4420 Yeter1431 başlarda kullandım ve çok büyük kanamalar oldu 3kez hastaneye yattım 10 haftalık 12 14 haftalık büyük kanamalardı doktorum bıraktırdı şimdilik bi sokıntı yok kullanmıyorum
1gulsmacar bulut955 kanama oldumu demek ne demek parça parça kan pıhtısı düşürdüm geceleri döşek kan gölü oluyordu