19 haftalığım çok rahat bir gebelik geçiriyordum genetik test vs her şey sıkıntısızdı bu sabah bir anda suyum geldi idrar mı anlayamadım hatta meğer amniyon sıvısıymış muhtemelen servikal yetmezlik varmış sende dediler doğumu başlatmak için ilaç verdiler yatıyorum şu an her şey kabusmuş gibi geliyor kızımdan ayrılmak istemiyorum takdiri ilahi vardır rabbimin bir bildiği ama çok zormuş bunu kabullenmek buraya da içimi dökmek istedim hevesle takip ediyordum forumu