Selam herkese.. bebeğim geçen haftaya göre haftasını yakalamış bu hafta iyi beslenememiş dedi doktor. İdrar ve kan tahlili istedi eğer değerler yüksek ise erkende çağırabilirim sezaryene dedi.. yolunda ise haftaya cuma kontrol olacak nasipse .. sizlerde son haftalarda nasıldı ? Bebeği bu sekşlde gelişim olarak duran var mı az kilo alan yani nasıl toparladınız kaç kg doğdu benzer durumda olanlar