dan sezeryandada yapiliyor canim yapilmiyor demisler ama yapiliyor gerek gorulurse bana yaptilar ben hep. Normal istiyodum bi anda suyum geldi suyum akerken yapti doktorum 35.haftaydi bu arada arti birde yatis yaptiklarinda suni sanci verdiler takip ettilwr ama bnm hic sancim olmadi garip bi sekilde sonra tekrar cati muyenesi yapildi ve 2 cm acikligim vardi dr acil sezeryan bebegin susuz kalicak yoksa dedi yani 2 kez yapildi hemde sezeryan olmasina ragmen