dan sezeryan olacagın kesınse yapılmıyor benim en basından berı belli yanı zorunlu sezeryan yıllar önce kalp ameliyatı olduğum için sezeryan o yüzden hiç öatı muayenesi yapılmadı (özel hastaneyr gidiyorum) 37+2 yim 10 gün sonra dogumum var yanı 38+5 de yapılmadı çatı yapılmıcakta. Ama sezeryan olacagın net değilse yapılabilir