Dilan_Deniz Elcin-Meryem bnde 97 liyim 4 yaşında oğlum var 34 haftalık hamileyim kız bebiş buda nasipse, 7 yıldır evliyim sağlıkla gelsin bebişler
Elcin-Meryem Dilan_Deniz amin cok istiyorum benimde bir kiz bir oglum olsun Allah bana da nasip etsin amin
iremsevinc Elcin-Meryem 3.5 yıllık evliyim 1 oğlum vardı 1.5 yasında kaybettim geçen sene aralıkta şimdi 29 haftalık kızıma hamileyim
ezgi-esk 5 senelik evliyim. 3. Gebeliğim. 1 tane oğlum var 3 yaşını 2 ay önce bitirdi. 2. Gebeliğimi hastalık sebebiyle sonlandırdık 23 hafta 5 günlükken. Şuan 25 haftalık hamileyim. Bebeğim erkek. Hepimiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
szr123 Elcin-Meryem 4 yıllık evliyim ilk gebeliğim 13+1 haftalık🥝🥰 kontrolüm pazartesi cinsiyetini görürüz inşallah 🫠
DryStr @szr123 valla ben kızımda 5.5 aylıkken öğrenmiştim cinsiyeti😁 çevremde 12 haftada öğrendim vs diyen çoktu ama neblim bende erken vs diyordum ama benimde şuan ikinci gebeliğim 12 haftalıkken baktı erkek dedi çok net belli etti😂 bende şaşırdım hatta
szr123 DryStr ahahah ne güzel cinsiyet partisi düşünüyorum ben de bir an önce öğrenmek istiyorum o yüzden ama bakalım ☺️
58Vildan sedefyrs1101 ben 8 yıllık evliyim 3. Ye hamileyim diye akrabalardan neler duydum neler 😣 şimdi bide 3. Erkek şoku geldi 😂 sizede çevrenizde yüklenen oldu mu
sedefyrs1101 58Vildan Doluu walla kendi tarafım değilde köyün insanı çok laf yapıyo ama takmıyorum ya kayınvalideme daha söylemedim en başta o laf yapcak😁
ozlem_2727 Elcin-Meryem merhabalar 98 liyim 7 yıllık evliyim iki oğlum var biri 6 biri 4 yaşında 3.bebeyi istiyorum inşallah nasip olursa 🥰
DryStr @szr123 inşallah nazlanıp göstermemezlik yapmaz sizde gönlünüzce cinsiyet partisini yaparsınız 😂 sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi
DryStr @58Vildan neden çevrenizdekiler yüklendi ki yani durumunuz müsaitse ve onlar gelip bakmayacağına göre neden yorum yapıyorlar ki
58Vildan DryStr çok şükür durumumuz müsait eşim tarafı biraz maddi bakıyor herşeye ilerisi var diye herkesin herşeyle ilgili söyleyecek sözü var ben çok ezdirmişim kendimi yüzüme bakıpta hiç sevinmedim bile dediler 🥲 Allah düşürmesin ellerine