myangelson suan 3+5 görünüyor. Nazeninin degerleri de hemen hemen benimle aynı hatta haftası bile yaklaşık olarak aynı. Doktoru gerek görmemiş. Ben hic doktora sormadım acilde baktırdım. Gitsem mi gitmesem mi bilemedim. Bide benim kan verme korkum var da ondan soruyorum😅