lilyum_ Dilan_Deniz Rumeysa_01 Aslaninannesi_ hanımlar merhaba. 2 gün önce kan değerim 38 çıkmıştı. Bugün de 96 çıktı. Sizce artışı iyi mi? 🌸
Rosemihra lilyum_ kan vermeden üzülmeniz gereksiz :) gidin kan verin güzel sonuçlar olsun inşallah 2 gün de bir takip et 2 kat artarsa iyi
ayferaras [https://hizliresim.com/spiwvvi] Herkese merhaba testi bugün yaptım çok silik bir çizgi çıktı akşam gidip kan verdiğimde negatif çıktı sizce bu test mi yanlış yoksa kan sonucu mu (adet günüm bugün olmadım adet hafif silik çıkmış)
myangelson ayferaras testler yanıltabilir en doğru sonucu kan verir onda yanlışlık olmaz. 3-4 gün geçip hala adet olmazsanız tekrar bir test yapar bakarsınız
lilyum_ myangelson cok teşekkür ederim. Peki bir kez daha kan vermeme gerek var mı? Ya da kaç kere daha kan vermeliyim?
Ebaki lilyum_ bence gerek yok cnm 6.haftani bekle her hangi bir sorun olmazsa direk bebeği görsün kalp atışını alırsın ☺️🤲
lilyum_ Bir_nazenin01 canım merhaba kan sonucum 96 çıktı. Bi daha kan vermeme gerek var mı? Sen bi daha kan verecek misin?
Bir_nazenin01 lilyum_ doktorum gerek görmedi vermicem haftaya cuma keseyi tam görmek için gel dedi seninde iyi artmış
ayferaras Yaprak- 1.20 çıktı beta hcg kaç çıkması gerekiyor acaba yada hiç gebeliği olmayan kişide bu değer kaç oluyor biliyor musunuz