cagla24 Cemre44 regl ağrısı gibi arada bir geliyor yatıp uzanınca falan geçiyor mesela soğuk sancısı geçmiyor şiddeti giderek artıyor yalancı sancı öyle değil
Duyguhayat Dilek_04 amim cnm hepimzn icin 2. Gebelik evet gün aldm 25 ne verdi hepimz saglıkla dogalım inslalh☺️
Tugba4474 36+3 bebeğim özellikle 2 gündür çok hareketli baskı yapıyor aşağıya sürekli . Böyle olan var mı normal mi acaba . Sezeryan için gün aldık erken gelmez umarım ☺️
Dilek_04 Tugba4474 benimkide aşağıya çok baskı yapıyor normaldir diye düşünüyorum siz yinede doktorunuza sorun ☺️
Dilek_04 Cemre44 olursunuz ya niye olmayasınız bebişlerin peşinden koşmaktan hemen veririz inanınki 😅
gulfer29 Dilek_04 bende 36 +2 oldum cuma bekliyorum sezaryen günü almak için. Buzluk hazırlığım tamam ama temizlik öylece duruyor. Cuma gün aldıktan sonra kadın çağırmayı düşünüyorum riskli bir gebelik süreci yaşadığım için bu haftalara gelmem bile mucize.
Dilek_04 gulfer29 maşallah size 🧿 ne güzel üstesinden gelmişsiniz bebişinizle 🥰 sağlıka kucağınıza alırsınız İnşallah 🤲🏻
cagla24 Dilek_04 34+4 de 2.600 demişti 36+4 de gidicem bakalım kaç oldu 🥹 açıklık muayenesi ile çatı muayenesi benzer ama tam aynı değil 😂 bende eylülden önce doğurmak istemiyorum 😅
Dilek_04 cagla24 Maşallah kiloları birbirine yakınmış. Kilolu doğurmak istiyordum ama galiba normal doğacak 😅 ay inşallah Eylülü bulmadan doğururuz 40 a giderse ben nasıl dayanacam şimdiden yerlerde sürükleniyorum 🥴😅
cagla24 Dilek_04 benim oğlan 3.790 kg doğdu bu o kadar kilolu olmaz gibime geliyo ama bakalım 😂 ay evet son günler baya zor geçiyor
Dilek_04 cagla24 maşallah kızınız da 40. Haftaya kadar doğmazsa o kadar olur sanki . Geçmiyor ki son günler 😂😂
cagla24 Dilek_04 oğlan hep önde gidiyordu belliydi abisine çekerse belki bilmiyorum 😂 ama şu an normal ilerliyor gibi kilosu 3.5 falan doğar bence en fazla o da durursa eğer 🥰 bakalım yarın kontrol var kaç oldu, sizin kontrol ne zaman
mammamiamama Benim de 36+1 kızlar. İlk gebeliğim. Akşam üzeri kahverengi uzayan bi akıntı geldi. Nişan sanırım. Biraz panik de yaptım. Yarın bi doktora gidicem bakalım. 😏
Dilek_04 mammamiamama hiç panik stres yapmayın hastaneye giderseniz ciğer geliştirici yaparlar büyük ihtimal eğer nişansa . Haftanız gayet güzel doğum olursa da Allahın izniyle küveze girmez 🤲🏻 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰