Dilek_04 Kardelen120o korkutmayın kendinizi inşallah önemli bişey değildir. Uyuyordur prenses belki 🥰 günde 10 defa hareketini hissediyorsanız normal deniliyor.
Kardelen120o Dilek_04 doktorum da oyle demisti harketlerini de sayiyorum 2 bilemedin 3 kere hareket ediyo ❤️
Geg65 Kardelen120o 36+5 olduk biz de benimkinin de hareketleri iki gundur azaldi ama.cok yoruldugum icindir diye dusunmekteyim ama doktor ne derse size bana da yazarmisiniz ben daha 3 gun once gittim hersey normaldi
Kardelen120o Geg65 yazarim tabi ki bende cok hareketliyim aslinda devamli temizlik falan ugrasıyorum bu kadar hareketsiz kalmazdi hic korkutuyo beni biraz
Kesimeliff Dilek_04 benimde 35+1 bitmeyen bir enerjim var sabah uyanıp bu saatlere kadar duramıyorum 🥹 herkes özleyeceksin bu günleri otur dinlen diye beynimi yedi 🥴🥴
Dilek_04 Kesimeliff ya maşallah 🧿 sizin enerjinizden bana da lazım acil 😅 öğlen yataktan çıkıyorum kahvaltı yapıp koltukta uzanıyorum bu sefer 😂 sıfır enerji yemek yapmak bile içimden gelmiyor mecbur yapıyorum 🥴
Kesimeliff Dilek_04 bende tam tersi uzanıp dinlenmek yorulmak falan istiyorum 🥹😅 ne zorsun hamilelikkkkk
Geg65 Kardelen120o yaa benimki normalde de cok cok hareketli degil en basindan beri birazda minik 2700 gr ama bakalim ben sorun olcagini sanmiyorum guzel haberler alin insallah 🥰saglikla ve kolaylikla kucagimiza alalim
cagla24 Dilek_04 bizde 36+1 olduk senle aynıyız hep denk geliyoruz 😂 yalancı sancılarım oluyor hep uyku halindeydim bende
Dilek_04 cagla24 evet 36+1 olduk bakalım ne zaman doğuruyoruz 🤔 benimde kasılmalarım oluyor 2 hafta daha dursun doğsun istiyorum. Son uykulu günlerimiz uykusuzluğa alışmamız lazım 😕
cagla24 Dilek_04 doktor yalancı sancı normal dedi ilkinden tecrübeliyim 40+1 de anca geldi oğlum 🥹 kız bebek daha erken gelir diyorlar ama yine de eylülü göreceğimizden eminim nedense 😂 çatı muayenesi oldun mu bebek kilosu nasıl
Dilek_04 cagla24 açıklık varmı diye muayene oldum . Çatı muayenesi değil dimi o ilk gebelik hiç bilmiyorum 😄 ay eylüle daha çok var 🤦🏻♀️ benimde öyle gözüküyor ztn ama ben o kadar dursun istemiyorum. 34+6 da 2494 kiloydu . Sizinki kaç kilo.
cagla24 Dilek_04 34+4 de 2.600 demişti 36+4 de gidicem bakalım kaç oldu 🥹 açıklık muayenesi ile çatı muayenesi benzer ama tam aynı değil 😂 bende eylülden önce doğurmak istemiyorum 😅
Dilek_04 Kesimeliff ahaha merak etmeyin doğurunca yorulursunuz artık 😅 hamilelik sizi yormuyor çocuk yorar. Ben şimdiden yorgunum bakalım çocuk gelince enerji gelir inşallah yoksa nasıl bakarız 😄
Dilek_04 Kesimeliff Bence şimdiki halimize şükür etmemiz son günlerin tadını çıkarmak lazım 😅😅 bebeğim uyumuyor diye uykusuzum diye post atarız kesin 🥲
Cemre44 Dilek_04 ya bunu ben de diyorum eskisi gibi giyinebilecek miyim acaba 😐☺️ inşallah öyle olur. Ben hemen eski kiloma gelebileceğimi düşünmüyorum
Dilek_04 Cemre44 olursunuz ya niye olmayasınız bebişlerin peşinden koşmaktan hemen veririz inanınki 😅