bugün akşama doğru değişik bi ağrı girdi karnıma hiç belirtim yoktu nst temizdi dün girdiğim de ağrıyla acilden giriş yaptım şansa doktorum ordaydı ebe çatala aldı alttan muayene etti biz 39+4 deyiz normal doğum bekliyoduk ama rahim ağzın hala çok kalın bebek tam aşağı inmemiş dedi beklemek riskli olabilir deyince sabah planlı sezeryana karar verdik ama muayene gerçekten çok ağrılıydı …. Öyle ki bağırmama annem kapıda doğurdum sanmış allah hepimize yardım etsin 🥲🥲🥲🥲🥲