aysegulagirturkmen aynısını bende yaşadım ve hala kendimi kötü hissediyorum doktor iki kez erkek dedi aslında kendimde ilk öğrendiğimde öyle hissettim ama bir oğlum olduğu için gönlüm hep kızdan yanaydı tabi sonra böyle duygusuz kaldım hiç bir tepkim olmadı hiç bir şey alamadım daha utandım bir yandan da böyle hissediyorum ama hep sağlıklı sıhhatli olsun gerisi önemli değil diye dua etmiştim hala ediyorum insanın gönlü olmayandan yana oluyor ama rabbim hayırlısını sağlıkla versin herkese inşallah