Kızlar benim 2 buçuk yaşında kızım var Allah a şükürler olsun. İlk gebeliğimde cinsiyeti öğrendiğimde çok heyecanlı bir şekilde mutlu olmuştum hemen kıyafet almıştım. Şimdi 2. Çocuğuma hamileyim bugün doktor kesin olmamakla beraber kız dedi . Bebek önce pozisyonu düzgün değildi yarım saat sonra tekrar gittik bacağı tam açık değildi . Doktor kız gibi düşünüyorum dedi. Sonra çıkarken bişey olsaydı arada görürdük dedi. Sonra ben emin misiniz dedim zoraki bi şekilde eminim dedi ama ne biz net gördük ne de bacak arası görüntüsü verdi. Çıktıktan sonra içime bi durgunluk girdi . İstemsizce hüzünlendim. Anlam veremiyorum bu duygu durumuna tam emin olmadığı içinmi böyle oldu . Allaha hep hayırlı ve sağlıklı bi çocuk olsun diye dua ettim. Şuan bu moddan çıkamıyorum . Bu durumu yaşayan var mı ?