Oznurbagdas Merhaba kızlar aşırı kansızlığım olduğunu söyledi doktor 35 haftalık hamileyim sezeryan olucam 3 hafta sonra ama çok korkum var doktorum gerekirse doğumda enjekte ederiz dedi bu şekilde doğuma giren var mı ? :(
Mervesoku Oznurbagdas benimde kan değerlerim çok düşük 34+4 üm.. 32. Haftamda kan takviyesi aldım serumla.. Salı günü yine gideceğim eğer artma yoksa tekrar kan takviyesi alacağım.. 9.5 değere ulaşma başka hastane arayışına gireceğim çünkü şuan gittiğim hastane doğumumun yapılmayacağı söylendi
babyismom Oznurbagdas aynı haftadayız sizinle benimde doğumun 3 hafta sonra olacak nasipse. Son iki tahlilde düşük çıktı doktorum ferinject demir serumu verdi salı günü onu aldım damardan. Doğum anında kan kaybı fazla olacağı için seni çok zorlar doğumda ve sonrasında dedi.
Yildiz_20 Oznurbagdas bende 35 haftalık hamilelik öyle çıxdı 9.6 damardan İyne yapılacakmış yada serum sizde kansızlık olduğu içinmi sezeryan oluyormusunuz
Merymery2233 Oznurbagdas benimde aşırı düşük 19 Ağustosta sezaryene gireceğim. Doktorum 2 ünite kan ayırttı. Korkmayın 🙏
Oznurbagdas Mervesoku benim doktorum ameliyat anı veririz gerekirse dedi canım önceden önermiyor sanırım
Seray11ay Mervesoku bende de aşırı kansızlık var hep başım dönüyor halsizim. Dr hap yazdı bana. Ama siz neden serumla takviye aldınız ?
busecnyt0108 qusel 13.5 benim çok şükür 1 ay boyunca sabah akşam birer tüp ferrosanol diye şurup var onu aldım içtim kullanmasan önce 8 lerde geziyordu 1 ayda toparladı şiddetle tavsiye ederim doktorunuza danışın ama tabiki
Esracim01 Mervesoku bu değere demir serumu veriliyor normalde ama bilemedim. Siz detaylı sorun bu değer insanı çok yorgun hissettirir
Eylul11 Banada doktorum değerlerimin düşük olduğunu söylüyor ve 10 dan 11 e yükselmiş hala düşük diyor 😒
Duyguuusdt Benimde 10. 3 aydır düzelmiyor. Ne yapmak lazım. C vitamini olan biseyle iç dedi doktr ama. 30. Haftadayim
babyismom Duyguuusdt evet demirin emilimi olması için C vitamini ile öneriyorlar. Limonata içebilirsiniz ilaçtan sonra.
Duyguuusdt Razismom ben eski değerlerime baktım. Doğumdan önce 15 doğumdan sonra 13 olmuş. Yani düşeceği için doktorlar daha da yüksek olsun istiyo olabilir.