Gizem111 Benm geceden sadece sancı olarak başladı yani suyum nişan kanamqm vs olmadı dayanilmayacak bı ağrı değil git gide siddetleniyor sadece çok şiddetli geldiği vakitlerde zaten doğuma alıyorlar yani bebek doğuyor 🙏 burda kim ne anlatırsa anlatsın herkesin doğum süreci faklı oluyor cnm o yüzden kimseden kendini etkileme umarım sağlıkla kucağına alırsın 🙏