hepinizin yorumu için teşekkür ederim açıkçası ben güljeli hocadan memnunum fatih hocayı yeni duydum onada gitmek isterim ilk doğumun bilkentde yaptım sezeryan oldum burda sadece çevre kirliliği yüzünden kafam karışık ve çoğu kişiye bakınca stajyerler çok küçük geliyor bilmiyorum sanırım ikinci sezeryan korkusu yüzünden olabilir