Merhaba ben ilk çocuğumu özelde doğurmuştum koru hastanesinde şimdi 10 haftalık gebeyim doğum paketleri çok pahalı olunca devlete yöneldim evim sizin gibi Sincan eğitim araştırmaya çok yakın sorgulamayı bıraktım ben hep aynı doktora randevu alıp kontrole gidiyorum eğer bi aksilik olacaksa her yerde okur düşüncesindeyim Allah’a emanet akışına bıraktım 🤭