Brcnrcvs111 ayyy ben doğum yapacağımı bilmediğim için sabahtan biseyler yiyip gittim sonrasında doktorum kordon boynuna dolanmış ve suyunda çürümeler başlamış nst sonucuna da bakalım bı dedi orda da sancı cıkti sen git eve hazırlan gel doğumun var ama kesinlikle hiç birşey yeme içme dedi sabah 9 gibi oldu bu olay saat ikiye kadar bekledim sonra içeri alındım bebeğim Kendini miğdeme doğru çekti aşağı gelmediği için dosume çok bastırdılar nefesim kesildi omuzlarım kitlendi 14:37 bebeğim dünyaya geldi sonra zaten dikis atıldı üşüdüğüm için sıcak hava verildi 15 dakika sonra odaya çıktım altı saat birşey yedirmediler ayağa da kaldirmadilar sonra su kahve çorba falan işte ama herşey çok güzeldi 🌸