Hilalyrdkl Dilara_0 bu ikinci biraz ağır geçiyor . Zorluyor beni nedense bakalım . Ama senin için çok mutlu oldum canım. İnşallah rahat bir doğum olmuştur 🥰
Dilara_0 Hilalyrdkl çok şükür ilkine göre daha iyi bir doğum oldu bizim için. Benimde hamilelik ağır geçti bakalım doğumdan sonra bizi neler bekliyor 🥹❤️
Hilalyrdkl Dilara_0 bu aşamada da zor zamanlar oluyor tabi ama büyücekler en azından öyle düşüncez artık. 2 çocuk biraz daha zor olur mutlaka
Dilara_0 Hilalyrdkl düşündüğümüz gibi olmuyor ki hiçbir şey. Kötü düşünsek iyi oluyor iyi düşünsek kötü oluyor. 🤷🏻♀️😅
Dilara_0 Sariilayda16 ben çubuk tarçını yarım litrelik su siselerine koyup öyle içiyordum doğum için olsun hamile kalmadan önce de. doğum yaptım hala içiyorum ☺️