Dilara_0 Hilalyrdkl 3 cm açılma varmış öğleden sonra nst sonucuna göre acile yönlendiririm ama biraz daha açılman olsun istiyorum pek de gonderesim yok dedi. Şahsen bende böyle istiyorum dedim alttan muayene ederken biraz uyardı zorladı sancını iyi değerlendir inşallah artar dedi canım
Hilalyrdkl Dilara_0 aslında seni hastaneye yatırdığında doktorların açıklığın ilerliyor dediği noktada suya attır otu çıkarmakta yok doğum olana kadar . Sen bugün ya da yarın doğurursun gibime geliyor valla hadi inşallah
Hilalyrdkl Dilara_0 hastaneye yatırırsa zaten sürekli kontrol altında olacaksın. Onlar sürekli tuşe yapıyor o da açılmayı tetikler bence .
Dilara_0 Hilalyrdkl ayy doktorum da öyle dedi 3 cm açılma ve 40 ve arada üstü sancılarım çıktı. 2 defa aldı nstye. Hiç dogumhaneye yönlendirmek istemiyorum evde çek sancını. Pazartesi gününe kadar da gelmezse yine bir ihtimal direkt acile gel ben acilde olacağım dedi. Ama sancılarım eve gelince sıklaştı. Eşimden istekte bulundum afedersin açılma olması için yardım et bana yorgunsun falan ama doğum yapacağım dedim ilişki sonrası sancılarım aşırı artıyor ve sıklaşıyor. Bakalım hayırlısı zaten buraya da yazarım. 🥹🥰
themom95 ssusal bence sabredin müdahale etmek çok da iyi değil ve sezeryan olmakda o kadar güzel bisey değil hayırlı dogumlariniz olsun
sedefyrs1101 Youtube da Activating labor diye bir egzersiz var ben onu yapmıştım açılmama da fydası olmuştu yorumlarına bakarsanız gecesine sancısı suyu gelen çok insan var ben yaptım gecesine kasılmam baslamıştı 3 gün sonra doğurmuştum 1 saatte🙃
Dilara_0 Hilalyrdkl Tugces09 ssusal Kızlar doğum yaptım şükürler olsun gelişmeleri eve geçince anlatacağım. Darısı bekleyen bütün hamile annelerimize 🥹❤️