Ervaidil Handeeozcan1 çok erken duyanda var canım ben 4+5 haftalıkken gittim keseyi gördüm 1 hafta sonra gel bayram geldi biz tatile çıktık 8.haftada gittim duydum daha erken gitmedim ama 9.hafta da duyanı da okumuştum formda içini ferah tutu ❤️
Bebekonunannesi Ben de 8. Haftada duydum. 6 haftalıkken gittiğimizde duyamamıştık ama şimdi bir sıkıntı yok çok şükür.