Handeeozcan1 İlk kalp atışını ne zaman duydunuz anneler 🤭🤭 Bizim inşallah önümüzde ki pazartesi duyacağız 🫠
Handeeozcan1 numix 3 Ağustos da gittiğimde doktorum 5 haftalık demişti 12 Ağustos gibi duyarız dedi bende bir heyacanlıyımm🥰🥰
Handeeozcan1 Ervaidil o zaman benim biraz küçük olmuş oluyor ilk muayene hemen duymazsam korkmam gerekmiyor değil mi
Ervaidil Handeeozcan1 çok erken duyanda var canım ben 4+5 haftalıkken gittim keseyi gördüm 1 hafta sonra gel bayram geldi biz tatile çıktık 8.haftada gittim duydum daha erken gitmedim ama 9.hafta da duyanı da okumuştum formda içini ferah tutu ❤️
Babymom07 Handeeozcan1 6 haftalıkken duymuştuk canım ama gebelere özel kadın doğuma gitmediğim için vajinamdan bakmıştı 🥲
Handeeozcan1 bisbis ben getirmemeye özen gösteriyorum çünkü geçen hafta gittiğimde doktorum kese ile kan değerimin uyuştuğunu söyledi