Bu ilacı kullanan varmı? 3 gündür kullanıyorum Ya kokusu beni mahvediyor yutarken ağzıma kokusu geliyor ağzımda kalıyo bi süre kokusu midemi bulandırıyor 2 gebeliğim de kullanmadım yazmamıştı doktor bu gebeliğim de yazdı önemli dedi içmesem yada tok karna içsem olurmu ki midemi bulandırıyor 😖