Tugcemutluby yarin tam 35. Haftalik oluyorum . Henüz yalancı sancılarım başlamadı. Bugun kontrolum vardi. Bebek 30. Haftadan beri baş aşağı ama henüz kanalda değilmiş. Zaten doğum zamani kanala girer dedi doktorum. Suyu iyiymiş. Nst de guzel dedi doktor.
2460 gr minigim . Herşey normal güzelmiş. Plesantada kireclenme başlamış hafiften buda normalmis
Bu kadar😊