Tugcemutluby Merhaba arkadaşlar 35 haftalık olduk durumlar nasıl sizde ? Yalancı sancılar başladı mı ? Benim regl ağrısı gibi kaşık ağrılarım ve bel ağrım oluyor. Siz ne durumdasınız ? Bebiş normal doğum pozisyonu aldı mı ?
Teacherblue Tugcemutluby benim de ağrılarım çok. Dün sabah sarı su kustum. Safra diyorlar sanırım. Sürekli uzanmak istiyorum. Bebiş hala makat geliş 👶🏼
Eliff_gny Tugcemutluby ara sıra bel ve kasık ağrıları gelip geçiyor yalancı sancılar. Haftaya kontrolumuz var 36 hafta da . Sonra da günümüz koyulcak hayırlısıyla 🥹
Ahbubebek Tugcemutluby bizde 35 hafta olduk günümüz de belli 22 sinde sezeryan olacak bizim bebek genelde hem baş gelişti bu aralar baya ağrılarım var yürürken bile zorlanıyorum hayırlısı ile günlerin geçmesini bekliyorum
-Kubooo28 Ben de 35 oldum bugün sabah ilk defa adet sancısı gibi sancı çektim bi beş dakika kadar doktor randevum vardı söyledim gaz sancısı olabilir dedi 2700 olmuş kilomuz suyu da normal dedi. Daha doğum pozisyonu almadık
Tugcemutluby -Kubooo28 -Kubooo28 yalancı doğum sancısı dedi benim doktorum da artık normalmiş bunlar canım sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Tugcemutluby Teacherblue ay benimde olmaya başladı safra kusmalarım. Makat geliş olduğu için ağrıların kasıkta olması da normalmiş artık baskı yapıyor
Canlarrr Zuleyha_18 benimkide öyle de doktora sormayı unutuyorum hep erken doğuma sebep olmaz herhalde değil mi?
Tugcemutluby Canlarrr yok canım bu aylardan sonra normalmiş artık yalancı doğum sancıları . Bebeğinin pozisyonunu bilmiyorum da baş aşağıdaysa kasıklara baskı yaptığı için çok normal dedi . Önemli olan düzenli aralıklarla gelmemesi o artık doğum sancısı oluyormuş 😅
Tugcemutluby Ahbubebek amin inşallah hepimiz için çok kolay olur bu süreç bende çok korkuyorum 🥹 artık yürürken çok zorlanıyorum bende kasıklarım ağrıyor hemen
Tugba1tugba Ahbubebek 22 erken değil mi kuzu kaç haftalık olmuş olacak 22 de tam bana da öğleden sonra gün verecek 35+4 benim suan kontrollere kaç haftada bir çağırdı
Tugba1tugba Tugcemutluby 35+4 bugün kontrolüm vardı doğum pozisyonu almış bebek zaten sezeryan olacak. Fazla bi ağrım yok kan alındı öğleden sonra anestezi görecek sanırım gün verilecek artık
Ahbubebek Tugba1tugba ayda bir çağırıyordu Salı günü gittik gün verdi şimdi 35+1 haftalık olduk 22 sine gün verdi hep baş gelişti ve ağrılarım çok haftaya Salı tekrar gel dedi nst ye gir sonra gel kontrol edeceğiz dedi ve o gün kan ve ekg alacaklar sonraki hafta 22 sinde yatış olacak sabah 8:30 da en geç 10 da ameliyat olacak
Tugba1tugba Ahbubebek benden bugün kan aldı ekg çekti şimdi de anestezi polikliniğine yönlendirdi onu bekliyorum bakalım ne zamana gün verecek bana