@Aysurat 31+2 rutin kontrolümden bir saat sonra her şey yolunda giderken kanla karışık suyum geldi maalesef benim kanamayı durduramadılar. Plasenta ayrılmış bebek doğum pozisyonunu almış ve hiç suyu kalmamıştı bu yüzden acil sezaryene alındım. Çok geçmiş olsun size de inşallah sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz