Bundan 5 buçuk yıl önce benim de sızıntı seklinde suyum geliyodu. Bi kac kez doktora gittim anlamışlardi. Ama bebeğin suyu az diyorlardi. 26 hafta civarında. Sonra bi doktor test yapti evet bebeğin suyu dedi 2 cm kalmış dedi. Kanama ağrı sanci en ufak biseyde geliyosun dedi eve gonderdi. 26+6 da tekrar sancıyla gittim. 5 gün hastanede takip ettiler o sirada yoğun kanama vs gelince 27+4 de doğum yapmıştım. 81 gün küvez de kaldı bebeğim. 81 günün sonunda taburcu oldu çok şükür. O dönem çok zorluklar cektik. Bebeğim yoğun bakimda ben kapıda ama şükürler olsun Rabbim onu bana bağışladı. Simdiler de masallah 5 yaşında benim minik arkadaşım. Yani demem o ki hersey bizler icin Rabbim kuvez yolu bekleyen tüm annlere yardim etsin bebeklere de sifa versin. Bunu bir nevi umut olsun diye yaziyorum ❤️