26 haftalık olduk ama ben suyum gelecek anlamayacağım diye korkuyorum bir anda gelirse anlaşılıyormus ama sızıntı şeklinde gelirse ben onu akıntı zannedersem diye korkuyorum bugün sabah 2 kere küçük küçük çamaşırım ıslandı hemen doktora gittim suyunda azalma yok akıntı olabilir takıp et devam ederse test yaparız dedi bida olmadı ama sürekli kontrol ediyorum sanırım psikolojim fena bozuldu